Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 i maskinen, kan man bruke vanlig 'Sun oppvaskmdl'? Eller i kummen i vann og vanlig Zalo? Før de kokes altså..
selfangerkjerringa Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Skyll først med kaldt vann for å fjerne melkerester. Vask så med zalo (IKKE antibakteriell) og vann. Så kan de kokes
selfangerkjerringa Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 ps: det går helt fint an å vaske det i oppvaskmaskinen også, men bør likevel skylles med kaldvann først. Og selv foretrekker jeg å vaske gummi (silikon)-delene for hånd, siden de blir så snåle i maskinen :/ Nesten litt fettete, føles det som... så akkurat de tar jeg for hånd før jeg koker dem.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Blir ikke pumpa ødelagt i maskinen altså? Har ikke turt det jeg, for det står at man ikke skal gjøre det. Noen som vasker smokker i maskinen å?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Står at den kan vaskes i maskin, bare ikke med antibakterielt vaskemdl. Har Avent Isis håndpumpe. Flaskesmokkene kunne vaskes i maskin ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 hei! hs mi sa at smokkene (jeg bruker avent) ikke skulle vaskes med såpe, kun skylles i kaldt vann, så varmt vann, å deretter kokes... dette fordi de blir fort ødelagte med såpe... så sånn gjør jeg det. men vasker flaskene med såpe da, såklart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå