Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hva synes dere om navnene Magnus og Marius? Er de for vanlige eller hva synes dere? Tenker selv litt på at de er for vanlige, men samtidig liker jeg dem, også med tanke på å kalle opp... Hvilket av navnene liker dere best?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jeg syns tradisonelle navn er kjempe fine. Og begge de to var fine. Liker nok Marius best jeg da. Det er flott med alle disse nymotens navnene, men jeg syns ikke vi skal glemme alle de fine tradisjonelle heller. Dessuten så er det jo litt dumt å ha flere med samme navn i klassen, noe man risikerer ved å velge et nymotens og populært navn.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Synes begge to er fine, men jeg holder en knapp på Magnus for det heter mitt første lillegull..
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Liker marius best - er ikke så veldig begeistret for magnus dessverre..
Måånestråle Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Jeg liker både Marius og Magnus, fine klassiske navn. Jeg liker kanskje Magnus bittelitt bedre enn Marius?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå