Gå til innhold

Så uuuutrolig tiltaksløs...

Anbefalte innlegg

Uggenheten har forsvunnet, men den siste uka har jeg vært helt utrolig daff. Får ikke gjort noenting, og varmen hjelper ikke... Flykter ned i kjellerstua støtt og stadig... Det som var litt morsomt er at jeg titta på det jeg hadde skrevet ned i uke 6 og 7 da jeg gikk med tassen. Og der sto det jaggu at jeg ikke lenger var uggen, men til gjengjeld ikke fikk gjort noen verdens ting pga at all energi var forduftet. Hehe, så i det minste har jeg selskap av mitt tidligere gravide jeg. ; )

Flere som sliter i sommervarmen? (Er 6 + 6 i dag.)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9540868-s%C3%A5-uuuutrolig-tiltaksl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja jeg sliter! Har eksamen om under to uker, og føler at jeg har IQ på 50! Er så slapp og tiltaksløs, og uggen også... Prøver å løse eksamensoppgaver som egentlig ikke er så veldig vanskelige, men føler meg blottet for intellekt. Alt er bare tungt!

Jeg er 8+3 i dag.

Og orker forsåvidt heller ikke å sette meg ut i sola, det blir altfor varmt! Veldig lite typisk for meg, jeg elsker vanligvis varme og sol! Men det er vel en beskyttelsesmekanisme for den lille:)

Håper det gir seg i løpet av sommeren, denne slappheten altså, for til høsten har jeg et veldig travelt semester med mange eksamener og hardt arbeid...

Har vært slapp, trøtt og tiltaksløs i snart 3 mnd nå...men jeg har blitt lovet at det snart skal gi seg! takk for flink mann som gjør alt husarbeid mens jeg ligger på sofaen;) det hjelper heller ikke at det plutselig ble suuuper sommer her nei...:)

Godt å høre at det er flere som har det slik... Eksamens perioden min har ikke vært noe å skryte av akkurat! Leser og leser, men det går ikke inn! Har siste eksamen i morgen, men tror ikke jeg klarer den så bra.

Er slapp og sliter meg opp av sengen. Har vært kvalm siden uke 4 og er nå i uke 10. Håper det kommer bedre tider resten av sommeren. Vet ikke hvor lenge jeg kan være så tiltaksløs.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...