Makko med to små gutter Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Da har vi vel egentlig bestemt oss for å prøve... Har jo egentlig alt på plass; stabil samboerforhold med verdens beste mann, stor leilighet, god og stabil økonomi, god bil og (gal) hund. Trodde egentlig det skulle bli en spennende tid, har egentlig lenge hatt lyst på barn, men det passer jo aldri (skal bare syndromet). Nå er vi begge i fast jobb, og kan ikke finne noen grunn til å utsette det lenger, vi begynner begge å "trekke på åra" (jeg er snart 30) Men synes det er kjempe skummel! Har ikke følt det før da jeg har trodd jeg har vært gravid, men å planlegge det er skummelt det... Flere som har det slik?
Titter Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har det på samme måten selv! Jeg og sambo har snakket om å få barn i noen år nå, og endelig har vi bestemt oss for å satse....er nå i vår 2.pp og håper selvfølgelig det klaffer med en gang:) Jeg tror at det er helt riktig at det skal være litt skummelt......det er ikke bare, bare å sette et nytt liv til verden, og man skal tenke seg om to ganger før man gjør det! Men når man har kommet så langt at livet er stabilt på alle måter og man ønsker seg barn, har man alle forutsetninger på plass for å stifte familie:) Man må bare hoppe i det, og ikke alltid tenke "skal bare...." (selv om jeg vet hvor lett det er selv!). Lykke til med prøvingen da, jeg håper spiren sitter snart:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Akkurat som meg, lurte med engang på om det var jeg som hadde skrevet innlegget uten å vite det så likt var det vår situasjon... Har egen leilghet med to soverom, altså plass til et barn. Bil med plass til barnesete, god samboer og fast jobb begge to med gode inntekter. Vært sammen i syv år, så det har vært snakk om barn en god tid. Jeg er 28- og i andre prøve periode.. IKM neste uke, håper på klaff denne gangen. Selv om jeg prøver å ikke tenke så mye på at vi skal prøve å bli gravide enkli, for å ikke være nervøs av det... Kansje det sitter fortere da... Kose seg med god sex og ha det bra- er nok en god oppskrift. (samt å ha sex på el-dagene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå