Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Datteren min på 14 mnd får en jeksel nede nå.Er såå sutrete hele tiden,gråter mye og vil IKKE spise. Noen andre som har hatt det samme probl?Vet ikke hva jeg skal få i henne jeg.Det eneste hun vil ha er fullkornsvelling..Drikke det fra flaske..Brødet kaster hun bare på gulvet..Middag er gjerne stopp etter 3 biter/skjeer.. Hvor lenge har dem vondt?(sånn ca..) blir så slitne av dette..
Muffinsmamma Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg kjenner meg igjen. Gutten min er bare 12 mnd og får 4 jeksler på en gang! han har igrunn vært ganske tapper, men på matfronten er det ikke lett hver dag. Jeg har gitt maten kald innimellom, virker som det kanskje er bedre for ham. Velling går også ned på høykant.. og frukt. Jeg gir ham endel sånne tetrapack-juice fra butikken, de som er for ettåringer, for at han ikke skal bli for slapp i varmen.. ellers har jeg lest at disse ungene må lære seg å regulere matinntaket, så de må bare få spise så mye eller lite de ønsker.. desverre. merker også at middag er det største prøblemet hos oss. Men brød går stort sett ned. Kanskje det klør litt deilig i tennene.. Da vi var på butikken istad og jeg tok en pose brød ble han helt gæærn. Måtte åpne den og gi ham.. og da kasta han i seg. Skal til helsesøster imorgen, kan melde fra om jeg får flere gode råd... klem
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 "godt å høre" at andre og har det sånn. Hvis du får noen tips fra hs tar jeg gjerne imot dem,vi skal ikke på ny kontroll før i slutten av august.. Lykke til!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå