Serial mom Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Så noen ute med ei Basson x-lander,syntes den så så kjekk ut,men har ikke peil på hvordan den er,for jeg har ikke funnet den i noen butikker(har ikke sett i så veldig mange,men de hadde ikke hørt om den engang!) Finner den på ei dansk nettside,men alle produsenter skryter jo selvfølgelig ukritisk av vognene sine! (kan tillegge at jeg har null peil på vogn,er førstegangs!)
mimmizizi Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 om jeg husker riktig så er den på Buskerud Senter på Spareland Barn&Utstyr.
Serial mom Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Å,takk! Da må jeg bare finne ut hvor Buskerud Senter er henne da,så får jeg dra å kikke på den ihvertfall! Bor i Røyken,men drar jo alltid bare inn mot Oslo,aldri andre veien. Får gjøre det på neste kjørertur:-) Tusen takk for tipset!
mimmizizi Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Den er i Krokstad ca 15-20 min fra Drammen med bil.
mimmizizi Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 har ikke den vogna men vet at hardbagen passer til quinny vogner og er biligere og vogna kan brukes med maxi cosi bilsete. jeg så også x-lander på Brio i Gulskogensenter i drammen men da jeg var siste gang så var vognavdeling tomt (kanskje flyttet til en annen butikk)
Tredje barn på vei Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Jeg vurderte å kjøpe x-lander men når jeg så hvor stor den var da den var slått sammen så gadd jeg ikke. og har man på bagen så må man ta av den først for å få slått sammen vogna... Virket veldig plundrete synes jeg, selv om vogna er veldig fin å se på da=)
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2007 Hmmm... Har virkelig ikke peiling på vogner,så føler meg litt overlatt til ulvene når jeg skal inn i en vognbutikk å kjøpe! synes x-landeren er så fin,var liksom litt "meg",og beskrivelsen av funksjonen på hjemmesida dems virka som det kunne passe mitt bruk. Men utseendet er jo ikke det som har mest å si,hovedsaken er jo at den er god å trille,og funker som den skal! Kommer ikke til å måtte slå sammen vogna så veldig ofte,så akkurat det er ikke så farlig. Nei,må nok bare melde meg på barnevognkurs,ta trille-lappen! Takk for innspill! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå