Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Noen som vet ca hvor mye hcg stiger per dag når en er gravid? Stiger den såpass at om jeg testet så svakt som overhodet mulig i daag så kan den sterk positiv i morgen???Eller bør jeg vente et par dager?
Erisa* Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Nivået dobles etter hvert fra dag til dag, syns jeg å huske. For å være sikker ville jeg kanskje ventet to dager, men hvis du har tre tester og ikke taper penger på det uansett, kan du jo ta en i morgen og evt en dagen etterpå. Test i morgenurin, der er konsentrasjonen høyere! Lykke til!
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Nei har bare 1 igjen.. så jeg bør vel vente et par dager da, men vet ikke om jeg klarer Er såååå nyskjerrig! hehe
gravid me nr 8 :-) Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 hcg verdien stiger hver andre dag d sa di på sykehuset i hvert fall...
melkekua™ Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 HCG fordobles hver 2-3.dag....så vent et par dager så vil du se en sterk pos.test lyse mot deg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå