Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg testet svakt positivt i dag (09.06.07 på IKM dagen) :-D Jubelen står i taket! Men kjenner menssmerter da.. så er litt bekymra
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Mensmurringer er helt normalt. Mye som skal vokse og strekke seg. Så de kommer du til å ha en stund.
Teltpluggen Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Menssmerter er helt normalt i svangerskapet! Hadde det omtrent i et fra uke 4 til uke 9:) Tror de fleste har menssmerter fra tid til annen i graviditeten, så ta det me ro du! Gratulerer!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Gratulerer også forresten.. Hehe.. Glemte helt det da... Håper du vil trives her inne. Kos deg, og masse lykke til.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Ja er bare så redd for at TR skal dukke opp, siden jeg bare testet SVAKT positivt... At det kan være sånn kjemisk graviditet.. håper jo ikke det.. men men får bare vente å se.. ikke så mye annet å gjøre....
Teltpluggen Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Testet svakt positivt jeg også med første test:) Så lenge det er FARGE på streken så skal det nok være sånn som det skal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå