*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Har en gutt på 1 uke som hikker så utrolig mye i løpet av en dag. Lurer på hva som er grunnen egentlig? Ofte er det etter pupp han begynner å hikke, kan det være han sluker maten for fort på en måte? Syns det virker så ubehagelig å hikke sånn hele tiden he he..
En liten mamma Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Vet ikke hva som er grunnen, men ville bare si at Hedda også har hikket veldig mye -gjerne 4-5 ganger daglig i 15 min. Tror ikke de små syns det er så ille som vi føler at det er. Hedda virket iallefall ikke plaget av det. Nå som ho er 4 måneder hikker ho sjeldnere, ikke daglig lengre. Vet egentlig ikke når det begynte å avta...
Gårdsspire Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Hei. Har en på 10 dager som gjodre det samme, så jeg spurte de på barsel før jeg reiste ghjem og de s aat det var fordi han måtte gulpe. Så prøv å gå med bebisen på armen litt etter måltidene og stryk/ dunk den på ryggen til den har rapet/gulpet litt. Det hjapl på vår lille i allefall.
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 helsesoester sa at det var et tegn paa at de var helt fulle i magen. men min hikker baade foer og etter maaltider han....han har ogsaa mange ganger graatt saa mye at han faatt hikke av det.
Ane** Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 På barsel hos meg så fikk jeg beskjed om at de også hikker om de veksler fort mellom å være varm/kald... Ikke bare ved full mage.. Så kan jo være det som er grunnen også...
Blomman Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 du har fått mange gode svar - i tillegg kan de hikke om de har fått nok inntrykk...
haater husarbeid Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Grunnen til hikke hos beibisene er at de er veldig fulle i magen. Ser det ennå hos min på ni mnd; han hikker masse når han har spist et stort måltid. Men det kan hjelpe å gi litt pupp til, da gir ofte hikken seg.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 min hikket når han prøvde å le og ble ekstra ivrig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå