Gå til innhold

Noen som vet...?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok abort i begynnelsen av mai (kirurgisk), men har ennå ikke fått tilbake mensen. De på sykehuset sa det kunne ta opptil 4 uker, men jeg klarer liksom ikke roe meg med at det er 'normalt' at det tar tid før den er tilbake. Bekymrer meg vilt for at de ikke fikk med seg alt under inngrepet og sånn.... Vet det kanskje er dumt, men sånn er nå jeg.

Blødde omtrent ikke i det hele tatt rett etter aborten heller.

Så det jeg lurer på er vel egentlig om det er noen som har opplevd det samme? At det har tatt lang tid før mensen kom tilbake, uten at det har vært no 'galt'...?

Fortsetter under...

Hei. Jeg vet hvordan du har det. Jeg tok medisinsk abort i slutten av februar.. Legene sa at mensen kom te å være brun i en liten periode. Når jeg var på etterkontroll sa dem at det kunne hende ikke alt kom med aborten. Men jeg fikk til svar at alt var vekk. Men enda i dag har jeg brun mens.. Og jeg bekymrer meg veldig.. Tenker hele tiden på om det kanskje er noe galt med meg. Men et lite råd.. Alle sier til meg at jeg burde ta en tur til legen, men jeg tørr ikke.. Ta å vent til du er klar.. Så lenge du ikke har vondt, så synes jeg du burde vente å se.. Kommer den ikke i løpet av noen mnd, så kan du tenke over det da, om du er klar for legeundersøkelse eller ikke =) Håper jeg har vært til hjelp. Lurer du på noe så bare skriv tilbake på min side =) Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...