Ane** Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har mest lyst å bare skrike ut til alle som ringer. Vært hjemme i tre dager og det eneste jeg har gjort er jo å sitte i tlf. ALLE ringer jo, og ikke bare en gang, men de ringer hver dag!!! JA, VI HAR DET BRA!! Er så møkk lei å sitte i tlf og skravle om fødsel og de første dagene hjemme...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Så si det til dem! De slutter ikke å ringe av at du skriver her, men skjønner at du må få utløp for frustrasjonen slik at du kan si i fra til dem uten å skrike!
Mamman til M&E Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Jøss, det var da voldsomt! Hvorfor ikke få mannen din til å ta telefonen og si at det ikke passer nå, eller som hun over sier; be dem om å gi dere litt fred nå i starten. Jeg tror at du hadde blitt skuffet om ingen hadde ringt også.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 hørt om telefonsvarer, de fleste hater dem og slutter å ringe når det er det di får tak i. gjærne meden litt fiin beskjed om at du ikke kan komme til tlf, nå for du nyter samværet med din lille baby, og det blir vanskelig om du svarer på tlf. ;p
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Er det ikke hyggelig at folk bryr seg da? De mener jo bare godt og så er det jo mulig og ikke svare men la de legge igjen en beskjed...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Jeg synes du skal sette pris på at folk bryr seg. Blir det for mye så slå av telefonen. Jeg forstår at det kan bli mye, men du kan ikke bli sint fordi..
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Støtter deg i denne, jeg var helt oppgitt over alle tlf..! Slo rett og slett bare av lyden, og sa ifra at det er ikke sikkert dere får svar når dere ringer (men de fortsatte i det uendelige).. Jeg vet ihvertfall hvordan jeg IKKE skal være mtp ringing, når noen av mine nærmeste får barn! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå