Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø i 12 tiden i dag, masse!! Trodde jeg tisset litt på meg, men det var blod. Da jeg gikk på do kl 13 kom det masse klumper, noen temmelig store!

går ut i fra at jeg mistet min dyrebare spire? Eller kan det være "normalt". Klamrer meg til håpet!!!!

8 +0 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...jeg har ikke lyst til å tolke noe som helst, men det med store klumper hørtes ikke bra ut i mine ører. Kontakt legevakten med en gang. Jeg håper på dine vegne at spiren klamrer seg fast! xxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

jeg mener ikke virke negativ når jeg sier dette, men i og med at det kom masse klumper som du sier er det nok fare for at du har mistet din spire:(

Skrevet

Det var det jeg tenkte, setter pris på ærlige svar :)

Har vært hos legevakten, men måtte komme tilbake halv 4....var så mye folk. Hun ene i resepsjonen synes det hadde gått så fort fra jeg begynte å blø til klumpene kom. Det tok bare ca 1 time.

Noen som har erfaringer de vil dele når det gjelder SA?

Jeg har ikke noe særlig vondt (bortsett fra murringer, som jeg har hatt i flere uker).

Huff, dette er så trist altså :( Føler meg helt tom jeg!! Gruer meg til å få det "bekreftet" hos legen!

Skrevet

Nå har jeg vært hos legen, hun kunne ikke si noe sikkert, men hun syntes ikke det såg lyst ut :( Skal til ultralyd i morgen klokken 10, så da vil jeg få vite sikkert.

men..... er nok ikke håp!

Skrevet

Å nei, så trist! Jeg har selv mistet når jeg var ca like langt på vei som deg, og vet hvor fryktelig vondt det er.

Huff, stakkars deg!

Ønsker deg alt godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...