Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg blir litt sjokka her jeg, over at så mange ikke tar ut babyen på someren... Sønnen min er to uker gammel og er ute nesten hele dagen.. Jeg er alene med en jente på 4 år, så skulle hun sittet inne en hel sommer da liksom? Og begrunnelsen skulle vært at babyen ikke kan være med ut.. FORDI?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 enig med deg, hva er grunnen til at vi ikke kan ta med babyene ut, har en gutt på 3år og ei tøtte å 4 mnd å vi kan ikke være inne hele dagen , tøtta ligger i skyggen med ei vifte som blåser vind på henne midt på dagen, nei kom dere ut alle sammen.
karisjima Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 De første dagene med knall sol og varme, turte jeg ikke å gå ut, hadde lest så mye om at man ikke kunne få litt sol på de små, eller at de måtte ikke være i skyggen i litt bris. Og de måtte jo ikke bli overopphetet og helst ha tykk lue på i vogna/skyggen. (Mye rart i lese på disse mamma sidene som florerer på nett) Det er tross alt mitt første barn og ville jo ikke gjøre noe feil så var jeg like godt inne (Selv om at det er varmere inne enn ute). Men søren heller, det er knall vær. Så vi er ute nå. Snuppa på 4,5 mnd ligger i bleie i skyggen, og noen ganger bader vi litt i et mini oppblåsbart basseng med temperert vann og koser oss på verandaen hele dagen. Tviler på at det er skadelig
En liten mamma Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Vi nyter hver eneste varme dag, med lite klær og masse frisk luft! Deilig! Vil jo ikke at Hedda skal oppleve sin første sommer i stua...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Vi er ute hver eneste dag, hele dagen! Er så deilig:) Embla er snart 9 mnd og propell, hun er OVERALT, men hun er redd for gress så hun holder seg på gigamadrassen jeg har lagt ut under parasollen. I dag har vi kjøpt baby plaskebasseng med tak også så nå bades det så spruten står. Sommer er DEILIG!
Maisie Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Har ikke skygge på altanen eller hageflekken (sola står på der hele dagen), har ikke parasoll eller soltelt, og alle butikkene her er fri for solkrem. For varmt til å trille tur. Så derfor er vi mest inne, hvor vi leker på matta, og kjøler oss ned med ei vifte. Men han får en tur tidlig på morgenen før sola er så sterk.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Vi var mest inne før jeg klarte å somle meg til å kjøpe strandtelt og parasoll for et par dager siden. Ingen skygge her, defor VAR vi inne. Men nå ligger snuppa naken under parasollen og koser seg som bare det. Og mamman koser seg i sola i bikini, etter en lang vinter med mye klær og diger mage. Man må jo kose seg ute de få dagene man har finværet, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå