MÅNS m/lilleMarius Skrevet 9. juni 2007 #1 Del Skrevet 9. juni 2007 Fikk dere noen gave fra mann/sambo? Og isåfall hva? Jeg fikk en ring:) Veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. juni 2007 #2 Del Skrevet 9. juni 2007 jeg fikk en blaa stein i forlovelsesringen min som skal vaere et symbol paa lillegutten:) har alt en hvit en som symboliserer mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 9. juni 2007 #3 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg fikk en turkis Bergans-jakke som jeg hadde ønsket meg lenge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juni 2007 Jaggu meg fine gaver vi har fått må jeg si:) Nattinatt alle i aprilklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokko Skrevet 10. juni 2007 #5 Del Skrevet 10. juni 2007 fikk meg diamant øredobber... har ønsket meg det lenge og det fikk jeg. snille mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coscos Skrevet 10. juni 2007 #6 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg fikk en diamantring! Ble tatt litt på sengen, for hadde aldri trodd jeg skulle få en slik fin presang, men veldig takknemlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 10. juni 2007 #7 Del Skrevet 10. juni 2007 hmm fikk fødselsgave på forskudd siden æ va innlagt en del pga høyt blodtrykk. fikk ny mobil- så æ sku ha nå å syssle me...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MES81 Skrevet 10. juni 2007 #8 Del Skrevet 10. juni 2007 jeg fikk diamantøredobler. Kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #9 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg fikk enda en frisk og fin jentebaby!!!(har ei fra før og)og røde roser da jeg var på sykehuset. Synntes det var nok jeg og hadde ikke forventet noe annet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå