Labbetøs Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Tenker på grøt nå. Dær står det jo mengde på en posjon. Er det bare et forslag, eller er det max på et måltid?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Oj, jeg håper ikke det... Jeg gir gutten en porsjon på dagtid, men på kvelden får han en og en halv, hvis ikke bare våkner han mye tidligere.. Så jeg tror ikke det?
Labbetøs Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Tror ikke det jeg heller, men er ikke akkurat sikker. Noen som vet?
Honningmelon Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Det er jo bare et mål å gå etter da. Er ungen mer sulten, så må h*n jo få mer mat.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Min får grøt av 1 dl til lunsj, og av 2 dl til kvelds..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 jeg måler ikke jeg.. bare blander sammen til en fin grøt og han kan spise masse, sulten gutt.. hehe.. noe ganger en hel dyp tallerken. men han er snart 11 mnd. målte bare de første ukene, "alle" jeg kjenner tar det på slump..
mumbo Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Babyer kommer i mange størrelser, og trenger sikkert ulik mengde mat. Blir de mette så klarer de å si fra at de ikke vil ha mer. Vi bruker 1 1/2 porsjon av Småfolk-grøtene eller 1 1/3 porsjon av Hipp.
Marge Simpsons Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 hmm legen vår sa at man bare kan gi så mye grøt babyen ønsker selv. Grøt er ikke noe barna kan bli overvektige av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå