*tybber* Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 I går på jobben fikk jeg tlf fra søstra mi, om at nå skulle de dra på sykehuset (ho hadde termin i morgen egentlig). Vi var på sykehuset ca kvart på fem. Og klokka 18.48 kom verdens VAKRESTE gutt!! Det var helt sprøtt å være med på en fødsel, men guuud så fantastisk! Det var ille å høre ho skrike og vri seg i smerte, men det gikk nå over så fort babyen var på brystet hennes! Den stolte tante klipte navlestrengen og greier! ;o) Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg ble med, for dette var virkelig helt FANTASTISK! )
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Gratulerer så mye!!!! Ja fødsel er noe stort å være med på. Jeg glemmer det aldri! Gleder meg til jeg ligger der i smerte og skal føde mitt barn jeg! (hihi litt rar jeg da, og veldig babysyk!)
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 HAR HUN FØDT ALT??? Så bra da...Åååå gleder meg til jeg skal føde selv, når den tid kommer...Hehe du ble ikke skremt at det kanskje er din tur neste gang??=o) Og gleder meg selv til å være med på venninna min sin fødsel, hvis hun husker på å ringe meg da... det hadde vært noe... Grattis som nybakt tante igjen da...Og du gratulere søstra di fra meg da=o) klem
*tybber* Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Ja, det skjedde ganske fort i går for å si det sånn! *hihi* Ut kom en velskapt gutt, virkelig verdens flotteste!! Vært der i dag i 6 timer, og guuuud som jeg koser meg med han! ) Jeg ble absolutt ikke skremt nei, var en kjempe flott opplevelse!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Åå så gøy!!! Må ha vært en fantastisk opplevelse=D Gratulerer så mye med å ha blitt tante igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå