Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har ligget rett ut i en uke nå.. Er i 10. uke. Det begynte forrige lørdag, har ligget rett ut siden da.. Var en tur hos legen midt i uken ellers ligger jeg rett ut hjemme.. Har null energi. Sover, spiser, kaster opp og sover enda mer om hverandre.. Har ikke dusjet på flere dager og føler meg ganske ufresh. Men jeg har ikke ork til noe og er ganske lei nå.. Noen som har noen tips?
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Huff, det er sååå kjedelig. En skikkelig bismak ved lykken.... Det blir forhåpentligvis bedre ) ...om en stund. I mellomtiden kan jeg anbefale deg å lese på nyttig info, på den nye versjonen fra juni. Der står det ganske mye om kvalme. Jeg samlet den informasjonen jeg har funnet på nettet og puttet det inn der. Satt selv i noen uker og var skikkelig dårlig. Men har fått veldig god hjelpe av akupunktur, 3-4 behandlinger er ofte tilstrekkelig til å hjelpe de fleste, men jeg måtte ha 5. Dagen etter den 5 behandlingen var det 17 mai, og jeg gjennomførte med stil, med hjelp av litt vafler på veien i ny og ne, for å døyve bølene. Jeg synes også det har hjulpet godt med varm mat. Det er akkurat som magen jobber annerledes med den varme maten, og kvalmen blir borte en liten stund. Ta en dag av gangen... Har du snakket med legen ang postafen, kan være det kan hjelpe deg noe. Ikke tenk så mye på det du til vanlig orker, det kommer bedre tider, og sakte men sikkert får du litt mer energi. Pass på å sove og hvile masse. Riktig god bedring )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå