Gå til innhold

Trym og Brage er født

Anbefalte innlegg

Mine to gutter Trym og Brage ble født 30. mai, 5 1/5 uke før tiden. De var 2330 og 2545 g og 47 cm lange. De ble lagt inn på nyfødt intensiv avd på SUS og vi er innlagt der ennå. Alt går bra med oss, men guttene sliter litt med å spise hele måltider selv og er avhengig av vi supplerer med sonde. Satser på å reise hjem i neste uke med poliklinisk oppfølging i form av hjemmebesøk 3 dager i uka fra sykehuset.

Jeg hadde en tøff fødsel der begge ble tatt med tang pga synkende fosterlyd. De var ute i løpet av 10 min uten at det ble tatt hensyn til mor. Men sånn er det, guttene er det viktigste :-) Jeg mistet mye blod under fødselen og måtte ha blodoverføring og kjenner at jeg er ganske redusert pga dette, men det kommer seg.

Er hjemom en liten tur for å hente rene klær og se hvordan huset ser ut etter at gemalen har regjert alene i nesten 2 uker!

Kommer med oppdatering senere til uka når vi er kommet hjem!

Hilsen en lykkelig tvillingmamma!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9539385-trym-og-brage-er-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med guttene!!

Hørte at du hadde født, så var artig å finne ett innlegg fra deg om hvordan det hadde gått.

Jeg tar det veldig med ro om dagen. Her kan ting skje når som helst. Er 35+3 i dag. Håper å holde på de i ett par uker til.

Blir sikkert godt å komme hjem etter å ha vært så lenge på sykehuset.

Lykke til framover og igjen gratulerer så mye med gullguttene!!

Annonse

Gratulerer så mye med guttene! Kjekt å høre hvordan det gikk. Vi var ganske spente. Hadde sannsynligvis det siste bim- treffet i går, men satser på å møtes igjen når alle har født :o)

Lykke til videre med go'guttene. Det var noen flotte navn foressten. :o)

Annonse

Ble saa glad for aa hoere at lilleguttene er kommet til verden og har det fint! Haaper tilvaerelsen er grei for dere (ble det noe av den hjemmehjelpen? :-)) ) og at dere overlever alt styret. Det maa jo vaere enormt mye arbeid - men ogsaa masse kos regner jeg med!

Vi sees forhaapentligvis etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...