Ane** Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Etter min første fødsel ble jeg sydd masse og det svei som pokker å tisse i flere dager etterpå.. Nå fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde raknet noe og ikke noe å sy... Men det svir jo som bare det der nede... Er det normalt.. Takker for svar.
Circe Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Svei ikke hos meg. Men det kan kanskje være individuelt.. Ikke sikker jeg
Ane** Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Blir liksom llitt bekymra for om de kan ha oversett en liten rift eller noe...
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg fikk et lite "pyntesting" og følte at det ikke var det som svei når jeg tissa liksom. Fikk en JM på barsel til å se og hun sa jeg hadde fått et lite "skrubbsår" som hun kalte det og at det var det jeg kjente svei så fælt.
saInBa Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Hei!Du har nok bare fått et skrubbsår ja,hadde også det..utrolig vondt!! jm anbefalte og drikke mye vann slik at tisset ikke ble så konsentrert,hjalp meg veldig=)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Det svei en uke her, og jeg trodde selvsagt at det var pga stinga (måtte sy 3 overfladiske sting), men overraskende nok så blei jeg sydd på et helt annet sted enn der det svei!
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 jeg sydde 5 overfladiske sting, og det svei ikke i det hele tatt naar jeg tissa. Jeg var jo saaklart noe stoel der nede, men ingen svie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå