Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hei! jeg er 12+2 i dag og vil gjerne dele min historie med dere,for å fortelle at det kan gå bra tilslutt. 14 desember i fjor testet jeg positivt og var kjempeglad etter 8 mnd med prøving,fortalte det til familie i julen. 6 februar var jeg til tidlig UL dette fikk jeg pga at jeg har epilepsi, jeg vatr da 12 uker,glemmer ikke det øyeblikket da jeg så den lille på skjermen for første gang. I neste øyeblikk fikk jeg beskjed om at det ikke var hjereaktivitet og det hadde vært dødt siden uke 9. Dette kom som ett sjokk på meg for jeg trodde alt var bra,tenkte ikke over at jeg fikk mindre symptomer etterhvert fordi jeg hadde få fra starten. Vi var klare ti å prøve igjen så snart jeg sluttet å blø etter utskrapingen. 33 dager etter utskrapingen fikk jeg mensen,og var egentlig lettet over det, for da slapp jeg å gå rundt å tenke på om jeg kom til å miste igjen pga at jeg ble gravid før mensen. Begynte med EL tester 10 dager etterpå for jeg ville ikke gå glipp av EL,og hvor lang syklusen var etter MA visste jeg ikke. 18 dager etter fikk jeg positiv EL test. Og der satt den!! kjempeglad men også redd for at det skulle skje igjen! Like før jeg var 8 uker fikk jeg en styrtblødning og ble kjempestressa,dro på legevakt men der var det ikke noe hjelp å få. Hadde legetime dagen etterpå,da jeg kom dit var jeg kjempefortvilet og brast ut i gråt, hun ringte sykehuset og heldigvis hadde de det ganske rolig da så jeg fikk komme inn på UL,der fikk jeg se at hjertet banket,men legen så også en blodansamling i livmoren og at jeg kom til å blø mer. Da jeg var 9+4 ringte jeg sykehuset og legen jeg var til for å spørre om en ny UL for jeg klarte ikke å roe meg ned. Jeg fikk komme inn på kvelden,fremdeles var det blod igjen,men alt var bra med den lille. Dette var en mandag, fredag samme uka hadde jeg den største styrtblødningen og ble bekymret,men hadde en god følelse. Jeg hadde egentlig time til UL den fredagen,men siden jeg hadde UL på mandag mente legen at det ikke var nødvendig og at det var lurt å la området få ro siden jeg hadde blødd sånn. Hadde kommet over uke 9 da det hadde dødd sist og kjente symptomer og var kjempeglad for det. I går hadde jeg ny time til UL (fikk flyttet den jeg hadde opprinnelig den fredagen) da så jeg en skjønn unge som hadde hatt en normal utvikling og hjertet slo! jeg fikk tårer i øynene der jeg lå. Det var fremdeles litt blod igjen,men det viktigste var at hjeret slo og alt var bra med den lille. Nå først kan jeg puste lettet ut for første gang siden jeg fikk positiv graviditetstest og det er kjempedeilig!!!!!!!!!!! Ville bare fortelle denne historien for å fortelle at det går som regel bra tiltross for store blødninger og en tidligere MA. Noen av dere har jo fulgt med min historie,men har byttet nick etter UL i går,het før Solstrålen22.12.07 solstrålen&julemirakelet [svar på dette innlegget] Sv: En gledeshistorie (inneholder MA og store blødninger)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Du er så flink til å fortelle ) Sier bare ))))))))))))))) Superglis på deres vegne )
Baby nr3 ombord Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Gratulerer så mye:) Og lykke til videre i savngerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå