Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Da jeg skulle gå å legge meg i går så fikk jeg en liten blødning (litt blod i utfloden), og så gikk jeg på do i natt og da var det bittlitt mer da jeg tørket meg. I morges var det borte. Hva bør jeg gjøre? Hadde ikke smerter eller noe? Håper ikke noe er i veien med lille frøet. Er 6 uker på vei..
nora33 Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Hei... Tja, jeg har opplevd dette selv,det er 3 uker siden.Begynte slik som du beskriver,uten smerter....har nå blødd hver dag i 3 uker og har til tider mensmerter og murringer.Lykken er at jeg har sett miraklet på 3 ul etter dette og alt er bra!!! Har uro i kroppen ennå,men bare så du vet,det trenger ikke være noe galt.Ta kontakt med legen din,så blir dere enige slik at du skal slippe å gå å engste deg.... Ønksker deg masse lykke til....
kariuss Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Dette er helt normalt, så lenge du ikke har smerter i magen og blør masse tror jeg ikke du skal bekymre det =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har også hatt sånne småblødninger, litt sånn blod i utfloden, har hatt det noen ganger, også går det over. Det er nok helt normalt, men man blir jo kjempe nervøs av det. Det er jo mye som skal vokse og strekkes inni magen, så da kan nok noen blodkar briste, og du vil blø litt. Men er du kjempe usikker og bekymret, så er det bare å ringe legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå