3troll blir til 4troll Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 sto opp i dag tidlig og tok CB testen.... fikk jo en svak strek med en av de billige tetstene i går... hehe ... og jaggu ! Jeg er gravid !!!!!!! OJ OJ OJ OJ ! Samboeren min er selfølgelig offshore nå når det først hender,.. Har veldig lyst til å ha noen å kunne glede meg sammen med,.. det er jo et stort hemmelighets klemmeri nå i begynnelsen ,.. nesten 2 uker til han kommer hjem også..
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 din også!? Jeg testa svakt positivt med en test fra www.babyornot.no Men sambo er jo offshore!!! Hehe Når kommer din hjem? Min kommer på tirsdag Han er på Gullfaks A
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 å du skrev jo at han kommer om nesten 2 uker.. doh! hehe er jeg som er litt for glad til å lese alt! hehe
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Er ikke pent, men jeg har tenkt å holde det skjult for sambo over tlf til han da kommer hjem på tirsdag.. da skal jeg ta ham med på en fin kinesisk resturant i byn og fortelle det over en god middag med levende lys! :-D
3troll blir til 4troll Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 he he , synes det var en kjempe fin plan jeg ! Men jeg klarte ikke å holde meg ... skrev mail til han med en gang ! Han er på Gullfaks B faktisk ! Vittig , han reiste ut nå torsdag og er tilbake den 21 . Kanskje vi skulle presentere dem , de har jo noe felles nå Hvor langt er du på vei da ? I følge den termin kalkulatoren ....
3troll blir til 4troll Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2007 GRATULERER selfølgelig også ...!
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Hihi ja litt morro Sambo var over en tur på GULLFAKS B på torsdag faktisk! Kanskje dem har møttes allerede, men uten å vite noen ting! hehe morro! :-P I følge termin kalkulatoren på babyverden er jeg 4 uker akkurat i dag :-P Årh jeg er sååå glad! :-P Men tørr ikke helt tro det enda :S Siden testen i dag tidlig var så svak.. men tror jeg skal teste en gang til på Mandags morgen Da er den kanskje sterkere Og takk gratulerer så mye til deg også! :-D
3troll blir til 4troll Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2007 hehe artig dette, menn på nabo plattformer og nesten like langt på vei, 2 dagers skille Hvor gammel er du ? Selv er jeg 28 . Tror du er gravid jeg , jeg fikk en svak strek først jeg og.. Lykke til !
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 hehe ja morsomt dette her Er ikke mer enn 19 jeg da.. så det var ikke så likt, :-P Men det gjør da ikke noe :-P
3troll blir til 4troll Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2007 hva jobber samboeren din som der ute ? Min Bvo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå