Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 er 4+6 idag, blør friskt blod og menssmerter. Har eg en SA lr er dette normalt?
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 har lest at du kan blø litt gjennom hele svangerskapet uten at det er noe farlig. Men hvis du er bekymret så ville jeg ringt legen, han kan vel se om det er noe der eller ikke? uff, håper det går bra med deg!! lykke til! menssmertene er forresten veldig vanlig å ha når egget fester seg, har de jeg også..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Kjære deg, høres ut som en SA.Friskt blod i mengder er jo ofte det.Du bør kontakte lege dersom svangerskapstegnene uteblir..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Du, dette høres ikke bra ut. Blør du friskt blod og kjenner at det liksom er sånne kraftige mens-smerter, så minner det om en SA. Hadde en selv i januar. Og i grunnen var det mindre vondt enn eg trodde. Det som eg også merket omtrent med en gang var at symtomene bare forsvant.... Imidertid er det jo mange fine historier her om at det går bra, kan jo oxo være en tvilling kroppen støter ut.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg begynte å blø like før 8 uker,er nå 12+2,var på UL og fikk vite at jeg har blodansamling i livmoren,så jeg har blødd i 4 uker nå,jeg har ikke magesmerter,og fargen varierer fra rødt til brunt,varierer også i mengde,nå begynner det å avta,har hatt 5 styrtblødninger og da kom det mye! Så det trenger ikke å være en SA,men kontakt legen likevel,bare for å få vbisshet og eventuelt roet deg ned. Lykke til!!
nora33 Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Hei i dag!!! Det er vel litt tidlig å si enda hva som skjer med deg,men jeg har helt lik historie som solsrålen&julemiraklet.Heldigvis kan det være som oss,at det bare samler seg noe blod som skal ut.Jeg har mensmerter også.Har blødd i 3 uker.Men jeg ville kontaktet legen,så får du evt sjekket dette,det værste er jo å gå i uvisshet.Om det er for tidlig med ul,så ta hcg prøver.Da får du svar på om alt er ok. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå