Gå til innhold

Amalie eller Sunniva...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha ei jente og jeg synes at Amalie topper, men typen min liker Sunniva best... Hva synes dere? ----og er det et navn som passer sammen med Amalie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. ikke så lett å velge, synes begge er veldig fine! Liker kanskje Sunniva best, hvis jeg må velge ett!

Skrevet

Sunniva er finest! Det heter lillesøsteren min på 19 år, og hun var verdens søteste baby og er verdens søteste fortsatt:)

Skrevet

Jeg liker Sunniva best.

Skrevet

Amalie synes jeg er et greit navn:) Sunniva har jeg aldri likt..

Skrevet

Liker ikke amalie. Sunniva er fint.Syns ikke de passer sammen.

Skrevet

Jeg synes Sunniva er helt forferdelig - litt alla Natacha og Jessica. Amalie derimot er pent - ville absolutt valgt det!

Skrevet

Syns Sunniva er nyydelig! Hadde ikke mannen min satt seg på bakbena, hadde vår datter hett det. Det minner meg om Sankta Sunniva, og er veldig vakkert. Syns IKKE at det minner om Natasja!!!!Amalie er så forferdelig vanlig for tiden, så jeg ville ikke valgt det.

Skrevet

Amalie er så vanlig at jeg ville valgt Sunniva.

Skrevet

Amalie ville jeg ha valgt av disse 2

Skrevet

Sunniva Amalie går jo det da:-)

Men jeg heter Sunniva selv, derfor stemmer jeg for Amalie:) det er fint

Skrevet

Hi hi morro og se hva folk mener. Er fortsatt i tvil, men heller kanskje litt mer over til Sunniva nå... selv om det ER liksom Amalie inni der. Eller Ingrid faktisk også!! Mente aldri om Amalie og Sunniva passer sammen, bare om det fantes et navn som er fint sammen med Amalie, men egentlig er jeg ikke så for dobbeltnavn....

Skrevet

Jeg heller mot Sunniva..

Har dårlige assosiasjoner til navnet Amalie.. er navnet på ei jente som har vært utrolig slem mot min lillebror med Downs.. fysj.. kjenner humøret synker flere hakk hver gang jeg ser trynet på den ufyselige jenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...