treeller Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 vil så gjerne kjøpe en slik vogn. noen som har en? må passe til gutt. er også interessert i utstyr. bor i stavanger. Hadde bli fryktelig glad for tilbakemelding.
*Askepott og hjelperene * Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Heisan Jeg har hvert lenge på jakt etter en oth vogn,og trodde endelig at jeg hadde fått kjøpt meg en. Men i siste lite trekker selger seg,vil ha vognen selv. Så kommer selger nr 2,gjør det samme.... Selger nr 3 får pengene på konto,så finner hun ut at det er noe galt med vogna og kan ikke selge. Får pengene tilbake å her står vi uten vogn på 2uke...MEN Så la jeg inn en annonse at jeg ønsket å kjøpe en slik vogn,da fikk jeg et tips fra ei dame i kristiansand om at renee`s barnevogner selger disse vognene, 06modeller til 4199kr,kan du ha en 06modell,så blir det billigere enn å kjøpe en brukt 06modell,får alle skal som regel ha fra 4000kr og oppover Nå har vi bestillt vogn får den på mandag De sender foressten med posten .
allegodetingertre Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har en, bor på Sola, men får ikke bestemt meg for om jeg skal selge eller ei......bruker den sjeldent, jenta er over 2 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå