Gå til innhold

Lunas gutt

amilde 11.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dessverre! Men takk for at du spør :-)

Jeg kjente meg litt rar og annerledes i kroppen i natt - murringer nede i mage/rygg-partiet, men det har ikke blitt noe mer ut av det.

Etter en kort handletur lå jeg helt flat og daff på sofaen med føttene opp. - De var blitt litt for hovne i går.

Mine venner å slekt har begynt å avgi veddemål - noen har tapt allerede. - Nå gjenstår det noen som tror det skjer i morgen, mandag og tirsdag. - Får håpe den nærmeste får rett. Jeg orker ikke å vente mer i denne varmen.

Det blir nok en strandtur litt senere i ettermiddag, når ikke sola steker så mye mer.

Noe nytt fra dere andre???

Takk som spør!

Litt hyppigere kynnere og stram mage, ellers ikke rare endringene...

Nå er det over 30 i skyggen og svetten siler. Kanskje like greit hun holder seg der inne litt til, det skal visst bli litt svalere om et par dager..? Har forresten litt vondt i ryggen også, det har jeg vært spart for så langt. Kanskje det kan bety noe, men synes nok det sitter litt langt oppe:-)

Nå er jeg litt mer spent her.

Jeg kjente noe, når vi kjørte i rundkjøringer i ettermiddag - og på ett eller annet vis kjennes det ut som noe er på gang - det er litt mer intens og varer lengre....

Vi får se - det kan gjerne skje nå - sove klarer jeg ikke omtrend uansett.

I morgen er det en uke overtid

Annonse

Vi hadde termin på samme dag vi Lunas gutt :-) Spennende å se hvem av oss som kommer først i mål da ;o)

Her skjer det heller lite, så skal bli "interessant" å se hvor lenge jeg må gå slik. Skal inn til ny vurdering på mandag, men hadde så inderlig ønsket at noe skulle skje nå i helgen. Spesielt fordi jordmoren jeg har gått mye til, har nattevakter nå i helgen... Men, den gang ei. Har begynt å gi opp den tanken nå, og innstilt meg på at jeg får vite mer på mandag. Lykke til da, håper det skjer noe for deg snart også!!

Ikke sett noe til Lunas gutt her de siste dagene. Det betyr vel at noe spennende enten holder på å skje eller har skjedd.... :-)

Vi var på treff sammen med henne på Aker Brygge i forrige uke. Hun ble med på H&M etter treffet - gikk trappene - for å prøve å få satt fødselen i gang....

Skal bli spennende å høre fra henne!!

Klem fra

Mathias og mamma

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...