Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg testet en El test i går kveld før jeg la meg, bare for morro skyld, den kom det 2 streker på! :-D Så testet jeg med en graviditetstest i dag tilig ( har ikm i dag) Og der kom det en veldig sterk rosa strek i C vinduet og en veldig tynn lyserosa strek i T vinduet.. er jeg gravid da? Tror ikke det er sånn "skyggestrek" fordi jeg ser den er lyserosa, men den er veldig svak og tynn da...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Kommer det to streker på graviditetstesten så er du gravid ka. men kommer det to streker på EL test så trenger du ikke være gravid, for at den skal være positiv må strekene være like sterke. Men du fikk to streker på graviditets testen, så jeg sier gratulerer
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 :-D Nå ble jeg glad! hehe Men den er veeeldig svak da og tynn.. må nesten myse med øynene for å se den.. Men jeg kan jo spare den andre et par dager og så teste igjen da... håper håper håper!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Så lenge streken er rosa så betyr det ingenting om den er svak og tynn. Det er to streker der:) gratulerer så mye
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 ÅÅÅÅ! nå aner du ikke hvor glad jeg ble!!! :-D Tusen takk! :-D Da har jeg en spire!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå