Novembergutt<3 Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Neste helg er snuppa mi 4 uker, og jeg skal i bursdag til noen venninner.. Driver å lager et lite lager i fryseren nå med pumpet melk, men lurer på hvor mye bør jeg pumpe ut for å være borte i ca 3 t? HVor mye drikker de pr måltid ca ? Kan jeg drikke 1 glass vin - og i tilfelle hvordan påvirker det melken min - vil jo ikke at hun skal få alkohol i seg. Må jeg pumpe ut da? Tulla mi søler så fælt når hun drikker fra flasken - halvparten går utenfor liksom (bruker 1'er tut, og har bare prøvd en gang m flaske) I tilegg kaver hun noen ganger ved brystet (særlig kveldstid) - hodet frem og tilbake og puster utålmodig. Tror dere hun er sugeforvirret - bør jeg vente med flasken? Er det tidlig å dra fra babyen sin når hun bare er 4 uker - gruer meg skikkelig, men man må kanksje bare hoppe i det. Blir vel værre for meg enn for henne tenker jeg... Vet at nicket mitt er litt feil - har glemt å endre:-)
Go i magen Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jeg var borte 3 timer når jenta mi var 3 uker (hun er 6 uker nå). Det var fint både for meg og faren. Du kan ta et glass vin med god samvittighet. Innen du kommer hjem er det forbrendt og du kan amme igjen. Ang. at babyen din kaver og er utålmodig så ville jeg sjekket nakken hennes hos fysioterapeuten på HS. Jenta mi holdt på sånn i den grad at det var kjempevanskelig å amme henne. var et strev uten like. Hadde i tillegg nesten ikke melk så her er det kun flaske nå. Jenta mi har en stivhet i nakken som ble oppdaget denne uka. Kan forklare all kavingen med dette faktisk.
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 første gang jeg skulle ut å kose meg uten Thea, så ble jeg anbefalt å pumpe rett fr jeg dro...og om jeg hadde drukket, pumpe rett etter festen (men da hive melken) det var sånn man ungikk brystspreng ihvertfall. jeg syntes ikke det er for tidlig ( men det kommer jo ann på ungen). Men av egen erfaring gikk det overraskende bra. Du trenger å bare være deg selv litt iblant også...så kos deg! overlat ungen din til noen du stoler fullt og helt på, da sklapper du mer av også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå