Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho spådde at eg skulle bli gravid innen mai, og her sit eg med ein positiv test. Eg kan berre ikkje fatte det, etter nesten 3 år med prøving inkl 5 SA. Håper så inderlig at spiren min klarer å klore seg fast, og at me kan få ønske vårt siste skudd på stammen velkommen rundt 14.februar. Eg trur eg må ut å spasere ein tur for å la dette synke inn, eg er i sjokk tilstand...Ønsker alle dere andre prøverer lykke til, sender ut alt det babystøvet som eg har igjen¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye :o) fantastisk !!!!!!!! Nyt dette og kos deg masse med spiren i sommer..

Skrevet

Gratulerer-og masse lykke til :o)

Skrevet

Dette var veldig hyggelige nyheter en lørdag morgen!

Gratulerer masse, og lykke til!

=)

Skrevet

For en fantastisk god nyhet å starte lørdagen med (c: Har tenkt endel på deg, da jeg har sett så lite til deg her inne i det siste. Masse lykke til G.I.H. og god sommer til deg og dine (c:

Skrevet

Så utrolig flott! Gratulerer så masse med det lille mirakelet! Jeg er en liten tur innom fra gravid-sidene for å hodle meg oppdatert på dere -- så utrolig koselig at det endelig er en som følger etter meg over i sofaen! Hjertelig velkommen skal du være!

Skrevet

Oj, oj, oj

Hvilken fin nyhet å lese på morgenen. Kan bare tenke meg den gleden du kjenner nå. Kjenner selv jeg får en tåre i øyekroken av nyheten din. Er virkelig glad på dine vegne. Sender deg en STOR gratulasjonsklem og ønsker deg et finfint svangerskap!

Skrevet

Hun spådde rett hos meg også at jeg skulle ha en fin mage til sommern

er nå 4mnd på vei :)))

Skrevet

Gratulerer så masse. Enn så deilig det må være etter så lang tids prøving. Kos deg masse med spiren din og ta godt vare på deg selv.

gratulasjonsklem fra

Skrevet

Tusen tusen takk for alle gratulasjonene og lykkeønskningene ifrå dere her inne, håper virkelig at dette hjelper på at eg får beholde spiren min denne gongen. Eg torer ikkje heilt å sleppe gleden løs, er så redd for å miste igjen. Har ikkje fortalt til nokon rundt meg endå, vil vente til faren for abort er over. Aller helst ville eg ha ropt ut at ja eg er gravid, men eg klarer endå å holde det for meg sjølv, forutanom dere då. Håper og at dere lykkes iløpet av kort tid. Ha ein kjempe fruktsom sommer......

Skrevet

Lykke til med spiren og gratulere så masse. Håper den tvilholder seg fast der i 9 mnd.

Skrevet

Gratulerer såååå mye, og masse, masse lykke til fremover :) Får håpe du har en liten Tarzan(inne), der inne, som holder seg godt fast :)

Skrevet

Gratulerer så veldig masse! Lykke til med spiren, håper den holder seg godt fast til 14 februar:)

Skrevet

så flott gratulerer, krysser alt for at dette skal gå bra !!:)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Klem

Skifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...