Gå til innhold

FORBANNA DATANYMFO!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ALT han gjør er å spille på den hersens datamaskinen!

Han står opp med dattera vår 4 dager annenhver uke...og det er fordi han skal få litt alenetid med jenta vår...men det han gjør da er å sløve seg opp på morraen, ta på henne en ny bleie, gi henne mat og plassere henne i den pokkers lekegrinda...for så å sette seg på den j***a dataen igjen! denne uka har han hatt henne på morgenen, spilt data etter jeg har stått opp denne uka (står normalt opp 11). Glemmer fullstendig forholdet vårt. kommer hjem sent (jobber skift annenhver uke) har han avtalt med kamerater å spille...glemme meg igjen. i dag har han hatt fri...soooove lenge (som skulle bare mangle at han gjorde såklart, selvom han kan legge seg når jeg står opp klokka 11). men når han da står opp ( i siste liten før han må gå) så forter han seg på med klærne og drar...gir meg såklart bittelitt oppmerksomhet i 2 sekunder med en liten nuss. Forrige uke var det likedan, bortsett fra at han jobbet dagen...kom hjem fra jobb i 15.30 tiden..spiste og satte seg på dataen!!!!!!!!!!!!!

JIPPI!!!!

dette har vi pratet om før...før så satt han til 5 på morgenen...glemte meg fullstendig...ble nesten slutt mellom oss...

i morgen har han fri...men sitter oppe laaaangt på natt fordi han kan sove lenge i morgen. Men hva med familien han har fått, kan han ikek bruke fridagen sin på oss?????????? er jeg dum som blir forbanna på det her? måtte bare få ut frustrasjon...nå kan jeg ihvertfall gå å legge meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler med deg... Been there done that... World of Warcraft eller?

Skrevet

heldigvis ikke...her går det i generals

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Sånn var min før og... nå begynner han å få tendenser til det igjen...

Skrevet

det er alltid sånn...nå har jeg vært flink lenge, nå kan jeg spille litt mer enn hva jeg burde igjen...

her er ikke alt med måte for å si det sånn...skulle nesten tro han ikke har hørt det uttrykket før!!!

Skrevet

vet hva du mener.. "er så slitne... skal bare spille litt" .. .litt i fem timer

Skrevet

*GRØSS*

at dem ikek skjønner at de ikke bare er seg selv lenger...at de faktisk må ha andre prioriteter enn den ********* datamasinen!

Skrevet

uff ja i går ble jeg fryktelig skuffet da jeg sov littebitt og vknet av at han ga ungen flaske.. mens han spilte.. jeg hater den forpulte pcn.

Skrevet

så søvt!!!

Her drikker hun flaska selv..så han plasserer henne i vippestolen mens han spiller..etter det gir han mat og deretter rett i grinda!!!!! Det er ikke derfor vi kjøpte den grinda!!!! jeg bruker den kun til tilfeller hvor den er nødvendig! ÅÅH!

Skrevet

Da hun var mindre og vi var på familiebesøk i 2 uker, merket hun ikke engang at han ikek var i nærheten av henne..så galt ble det!!!!!

han tenkte bare at det nøyde seg med at han var i rommet! tosk!

Skrevet

jeg blir gal.. jenta vår blir 16 dager i dag hehe og han støttet opp flasken med armen som han holdt pcmusen med...

også klagern.. fordi han må stå opp om natten.. helt på trynet..

før så la han seg 07 og sto opp 21 osv... hater pc... skal hive hele jævla pcn ut av huset skal jeg si deg.. er du med?

Skrevet

JEG er MED!!!!!

Skrevet

oh yeah tell my baby!!!!

world of warcraft??? hmm...kjenner jeg til det, jaaaaa! det jævla spillet har så lyst å hive det en viss plass...har sååå mange ganger blitt forbannet og slettet det..meeen det funker ikke, han har vel lagret det en plass....! en typisk ting han sier: jeg: skal du spille nå igjen? han: ja, men bare i 5 min...jeg skal spinge å skyte noen...

-----------------

3 timer etterpå....han spiller ennå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

haha huff det er så vondt når spiller ødelegger på den måten.. blir jo jævla mye kranlign.. trodde det kom å gi seg når hun kom ut jeg.. men neida det varbare de første dagene.. han sto opp i 14 tiden i dag og har gitt henne flaske.. han ble nesten irritert da hun var mer mett "hva er det nå?" som om hun kunne svare..

men han er verdens beste pappa når han ikke er opptatt medConquer

Skrevet

skulle vært funnet opp en sånn slå av automatisk etter 1 time med spilling greie...det hadde vært noe!

Skrevet

du er gem da.. jeg syns en time er altfor lenge.. istedet for å trille ungen har han faen meg bare spilt.. jeg blir helt matt!!!!

Skrevet

tror han hadde klikka fullstendig om denne dataen hadde gått klikk ass!

han har brukt ihvertfall 20 000 på den...til og med gjenomsiktig glass og blått lys har han inni...hva F*** er vitsen???

Skrevet

Jeg vet om noe genialt, bruker det på lillebror både når han har spilt for lenge, spiller for høy musikk eller har oppgaver han skulle gjort men blir sittende på dataen, jeg skrur av sikringen! Hihi, funker knallbra!

Skrevet

Håhå ja slår jeg av sikringen frykter jeg for liv og helse for alle mann her i huset..

20k på pc ja.. noe ala det her også.. også nå er den visst "for dårlig til å spille på".. for dårlig?????? den er jo et helvetes monster..

*klikk*

Skrevet

Har dere tenkt over om mennene deres har et problem med spillingen? Man kan bli spillegal på nettspill på samme måte som f.eks pengespill. Det er ikke hverken normalt eller greit å holde på slik som dere beskriver.

Skrevet

har tenkt på det ja...

men sist det ble et stort problem for oss sluttet han tvert...

men nå er det ikke wow han spiller, heldigvis har han ingen interesse for det spillet. men hjelp å ekstremt lenge de faktisk kan sitte...

Skrevet

Det har jo ikke noe å si om det er WOW eller et annet spill, så lenge de har et problem. Og hvis han klarte å slutte så brått sist, så er det vel bare å be ham om å gjøre det igjen?

Skrevet

nevnte det for han ista..han ble passe irritert jah!

men han vet hva som skjer med oss om han setter dataen foran oss...han fikk en sjanse til sist..og den bruker han opp nå. nei såklart ikke..selvom wow har veldig lett for å gjøre en ahgengig.

i dag dro han tidlig ut for å fiske med en kamerat...spurte han om han var nøtt til å dra så tidlig..ja, sa han...så sier jeg: kan du ikke være litt sammen med oss da? jeg er jo sammen med dere hele tiden sa han da...så sier jeg nei, men dataen din er du mye med...det svarte han ikke på og dro allikevel...

Skrevet

Gjem tastaturet og musa mens han er ute. Så kan han bare sitte der så mye han vil.

Skrevet

tviler på at han er hekta.. han savner det jo ikke når vi er ute, kan være mange dager uten det, det er bare at når han setter seg til, så glemmer han HELT bort alt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...