StorkeMammaen Skrevet 8. juni 2007 #1 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg må si at jeg gruer meg til mine eventuelle barn, kommer i tenårene, det er så mye dritt overalt. Lillesøstra mi på 15 og venninna sneik seg ut i helga, og ble da vitner til blind vold. Først ble dem truet til å juge i avhøret, men politiet skjønte det. Di som gjorde det sitter heldigvis inne, men så er det jo di gjengene som blir sendt rundt for å ta di som "sladrer". Og vi bor ikke i en by engang. Det her tar på nervene, blir jo helt schizo av å gå rundt sånn og være på vakt, enda det ikke er meg det gjelder. Blir deprimert og tenker at det er egoistisk å sette et barn til i denne verden. Uff, nå er alle tanker svarte... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9538313-uff-lilles%C3%B8stra-mi-m%C3%A5-f%C3%A5-voldsalarm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. juni 2007 #2 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei! Så leit at søstern din har kommet borti sånt, det er ekkelt. Håper saken roer seg og hun og venninna får være i fred! Må si at de tankene har streifet meg også, hva slags verden er det å sette barn til egentlig? Men vi kan jo ikke slutte å få barn fordi om kriminaliteten øker. Men vi skal nok få litt av hvert å bekymre oss for med tiden, og jeg tenker som deg at jeg gruer meg til den tiden er slutt som man kan passe på barna hele tiden, følge dem rundt og vite hvor de er til en hver tid. Etterhvert må de slippes mer og mer løs på egenhånd og man må bare håpe at man har lært dem nok om å ta vare på seg selv og ta riktige valg..... Jeg tok meg i å ønske av og til at barnet i magen skulle være gutt rett og slett fordi jeg følte at det ville vært litt tryggere. Det er masse som kan skje med gutter også selvfølgelig. Men jeg tenkte at på en del områder er de litt mindre sårbare enn jenter. Men så er det en jente i magen, og da får vi passe på henne og lære henne å gjøre gode valg i livet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9538313-uff-lilles%C3%B8stra-mi-m%C3%A5-f%C3%A5-voldsalarm/#findComment-9538870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå