Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her!!!! Men håper du har sovna nå!!!! Tenkte å legge meg nå, men skal pusse tenna, så bare rop ut om du ikke har sovna enda!

Skrevet

Sover ikke, må ha noe kjeks for kvalmen... Ser ut til at denne natta forsvinner uten søvn! Ja ja, får ta det igjen i morgen.

Har du fått pussa og sovna? :o)

Skrevet

Du er heldig som kan legge skylda på kvalmen for at du ikke sover.... Jeg har vært på en lokal pub og drukket noen øl og sunget kjente country låter!!!!!!!!! Var veldig gøy, men i tilfelle jeg er gravid (IKM 23. juni eller 20. juni da jeg tror EL kom 3 dager for tidlig) så er vel ikke den tilstanden jeg er i nå, den mest optimale.....:)

Skrevet

Høres kjempekult ut! Hos oss var mannen ute med en kompis i dag, tror det ble mer enn et par øl.. Hater når han vekker meg etter bytur (sikkert like ille selv, da jeg gjorde det... :o)), særlig nå som jeg er kvalm og ikke får sove igjen heller!

Sikkert helt ok å ta noen øl nå, skulle vel ikke spille så stor rolle. Kommer jo ikke inn til et evt frø uansett! Best å kose seg når man kan!

Tror jeg må prøve å sove litt igjen. Har to små på 2 og 3 år som kommer til å kreve meg i morgen når mannen er fyllesyk :o)

Skrevet

He he, jeg liker heller ikke når typen min kommer og vekker meg etter å ha vært på byen.... I dag er det heldigvis min tur! Han sover søtt nå, så får vi se hvor lenge det varer!!

Det er jo mange her inne som er bekymret for det å drikke mens de er prøvere, da pleier jeg alltid å svare at inntil de vet så er det ikke så veldig farlig, jeg sier jo det samme til meg selv, selv om samvittigheten ligger i bakhodet... ja, ja, det er vel bare sånn det er....

Skrevet

Uff, du må opp tidlig du ja....! Håper du sovner fort! Jeg hadde lovt kjæresten at vi skulle på IKEA i morgen klokka 09:00... Kan ikke legge meg før jeg har unnskyldningen for å slippe i boks! God natt til deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...