Gå til innhold

jeg skal jo bekymre meg over alt mulig....

Anbefalte innlegg

ja nå er det dette med trødløst nettverk...såg på " god morgen norge " i går der de snakket om at det kanskje er litt skadelig for skolebarn å oppholde seg i rom med dette trødløse nettverket...noe i den duren iallefall...uansett, jeg er jo avhengig av pc'en min(laptop) og har den ofte i senga om kveldene og sovner ofte mens den står på også :/ er detter skadelig for barnet i magen?? har jo ikke hørt at det er det, men så sitter jo jeg her og er bekymra noda:(

Fortsetter under...

Ja, er det ikke det ene, så er det det andre!:)

Jobber selv på et sted med trådløst nettverk i hele bygningen, og hartrådløst hjemme. (Og er ikke vårt på, så er jo naboens det). Vi foretok en måling på jobb, ikke med verdens mest avanserte utstyr, men vi klarte ikke måle stort, uten å være helt oppi senderne.

Man skal ikke ta ting helt for gitt hverken den ene eller den andre veien, men vi omgir oss med mye farligere srtåling enn dette, mener iallfall jeg! Vi bombarderes med "all slags" stråling hele tiden. Jeg vil tro mobiltelefoner er værre enn trådløse nettverk. UV-stråling er jo påvist å være farlig for DNA (om enn ikke for foster da).

.. men det var min mening..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...