Leola Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Ser at veeeeldig mange sverger til OTH, men hvorfor den i stedet for TFK? TFK blir mindre når en legger den sammen, og er vel billigere også? Ser at mange synes TFKn er stygg og at OTHn er stilig, men jeg synes ovendt jeg da. Synes OTH ser så simpel ut, men har aldri sett en i real life. Håper noen kan hjelpe! Hilsen en som sliter med å velge i vognjungelen.
allegodetingertre Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Vi har OTH, kjempefornøyd. Når det er sagt er sikkert TFK også god. Vi valgte OTH pga vekt, lett å legge sammen, lett å få solgt senere og fordi vår jente sitter godt i den. Og så synes jeg den er penest, men det er jo en smakssak.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 jeg stod og mellom de 2 vognene. Valgte TFK. pga; -justerbart fotbrett(synes det ser bedre ut,han sover en del i vogn) -Ble ikke så lang sammenlagt -håndbrems -syntes sittedelen så større ut,og større kalesje. -også synes jeg at alle lommene er praktisk,da jeg hater veske,og aldri har klær med lommer. Men var punkt nr1 som var mest avgjørende. Er kjempefornøyd med den ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 OTH er billigere da,uten at jeg er bombesikker. Skal du ha med bag en gang,er TFK bagen en del større.
1+1=2+1+x Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Valgte TFK pga håndbrems har forøvrig hørt at det er gull (eller et must) me dhåndbrems viss man har bekkenløsinigsplager i etterkant av fødselen. Veldig pen også da og så virker den jo veldig solid
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har en splitter ny sportsdel fra TFK jogger twist du kan få kjøpe hvis du vil.. har lånt bagdelen.. Jeg kjøpte TFK kun pga at vi fikk låne bagdelen. Angrer og vil gjerne bytte vogn. Det er en veldig god vogn altså..
Leola Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 hva skal du ha for den og hvilken farge er den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå