Gå til innhold

Hvor har det blitt av symptomene??? Rugedag 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vonde pupper, og mye aktivitet nedi der hihihi.. men nå er det mer stille, og har ikke så vondt i puppene mer..

Men det kom vel av progestan kanskje.. jeg hadde også en blødning på rugedag 4 og siden dag 5 har jeg hatt litt brunt men veldig lite, bruker kun truseinnlegg sånn lite.. er en liten brun stripe der hver dag..

HMMMM er så spent og dette er jo 3 forsøket... allegodetinger3 må det jo bare være...

Satte inn 2 egg... et 4 delt og et 8 delt..

Skrevet

Kjenner heller ikke mye, gitt, satte inn to egg jeg og. Lykke til!

Skrevet

Det er det dessverre ingen fasitsvar på. Jeg hadde symptomer den ene dagen, men ingen den neste... Det kan varierer veldig, men gikk jammen bra:o)

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg har overhodet ingen svar til deg- bare en klem og en støtteerklæring. Rugeperioden er både god og altfor frustrerende.

Skrevet

Tror ikke du kan bruke det til noe, de symptomer du merker / ikke merker i rugetida... Det er mere når du nærmer deg ikm at det skjer noe med kroppen din. vi leser jo om de som absolutt ikke merker noe - også er de gravide! Jeg har prøvd 2 negative og 3 positive forsøk, skrevet dagbog hver gang. Det eneste jeg kan skille ut, er at omkring RD6 har jeg hatt mensenvondt i ryggen på de positive forsøkene.

Ønsker deg hell og lykke de neste dagen og krysser fingrene for positiv test :o)

klemmer fra danmark

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...