Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt ville ikke ha pupp en periode, og melken forsvant også (fortsatt noen dråper men lite). Men nå vil han ha igjen og han blir så frustrert for det er tomt! Tips til hva jeg kan gjøre? Pumping har jeg aldri fått noe særlig til, selv når puppene var kjempe sprengte (har avent manuell og medela swing, så problemet ligger hos meg).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

amm ofte, det hjelper på produksjonen :) pump gjerne og, noen min selvom det ikke kommer noe.. brystet blir stimulert for det :):)

ligger og en tråd på ammedebatten om hvordan øke produksjonen :)

Skrevet

Jeg er ingen expert på dette området, men har hørt at du kan prøve å massere puppene og brystvortene litt ca 3 ganger daglig, da vil kroppen anse dette som et barn som suger... og vil automatisk øke melkeproduksjonen ;)

Skrevet

Men er det mulig å få i gang produksjonen igjen? Eller er det slik at hvis det først blir borte så er det borte?

Skrevet

Hva med å prøve hjelpebryst, så får du stimulert brystet samtidig som babyen blir mett og fornøyd?

Skrevet

Hvis det er helt borte, er det nok borte for alltid til du blir gravid igjen.. men om du fortsatt har bare noen dråper er det fortsatt håp ;)

Skrevet

Hva er hjelpebryst?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har du prøvd å håndmelke deg selv? Nesespray kan også hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...