Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Lillegutt ville ikke ha pupp en periode, og melken forsvant også (fortsatt noen dråper men lite). Men nå vil han ha igjen og han blir så frustrert for det er tomt! Tips til hva jeg kan gjøre? Pumping har jeg aldri fått noe særlig til, selv når puppene var kjempe sprengte (har avent manuell og medela swing, så problemet ligger hos meg).
*ønsker nr 2* Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 amm ofte, det hjelper på produksjonen pump gjerne og, noen min selvom det ikke kommer noe.. brystet blir stimulert for det :) ligger og en tråd på ammedebatten om hvordan øke produksjonen
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er ingen expert på dette området, men har hørt at du kan prøve å massere puppene og brystvortene litt ca 3 ganger daglig, da vil kroppen anse dette som et barn som suger... og vil automatisk øke melkeproduksjonen
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Men er det mulig å få i gang produksjonen igjen? Eller er det slik at hvis det først blir borte så er det borte?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Hva med å prøve hjelpebryst, så får du stimulert brystet samtidig som babyen blir mett og fornøyd?
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Hvis det er helt borte, er det nok borte for alltid til du blir gravid igjen.. men om du fortsatt har bare noen dråper er det fortsatt håp
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Har du prøvd å håndmelke deg selv? Nesespray kan også hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå