1stor1liten =) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 noen som vet hvor mye de koster ? og har tips til hvor jeg kan kjøpe?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Vi kjøpte Helly Hansen sin på XXL,kostet rundt 300,-...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Så forresten t Coop Obs hadde de også,husker ikke prisen.Men vil anta at flere sportsbutikker har.
~sjiraff~ Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Vi kjøpte på smart club i fjor, kostet vel 200 kr tror jeg.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Sjekk testene først.. mange vester som strøk på testene fordi barnet ble liggende feil vei, men de er fortsatt på markedet..
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Helly hansen Kid Safe er best i test, men en god nummer to er den de har på Spar Kjøp. Baltic tror jeg det var. Se www.sparkjop.no Vi hadde HH Kid Safe som vest nr 1 til jr, men den hadde ikke funket som vest nr to. Det er alt for mye flytegreier foran, og han hadde problemer med å bevege seg. Komfort teller også, for han skal tross alt trives i båt. Vi endte derfor opp med Baltic sin (som da også fikk gode karakterer i testen) og den stortrvies han i. Et pluss er at den ikke er blandt de dyreste. Søk på Redningsvest + test - så finner du testen. Merk at det var flere typer Baltic vester som ble testet, og ikke alle kom like bra ut. Men Spar Kjøp har den "riktige" modellen. (ihvertfall i fjor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå