Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Syns det er skummelt. Redd for at det skal være vondt og for at det ikke skal være som før. Saken min er jo helt annerledes nå. Drar inn luft som lager lyder og greier...huff huff. Del erfaringer med meg da, jenter. Lysten er der, men.... (9 uker siden fødselen)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Prestasjonsangst her og. Er livredd for at den ikke virker. Revnet en god del samt ble klippet. Legen på 6ukers kontrollen mente alt så bra ut og at hun ikke kunne se noe som tydde på at jeg hadde revnet og blitt klippet i så stor grad som jeg hadde, så det var jo positivt, men jeg er fortsatt redd... Inbiller meg at det kommer til å gjøre kjempe vondt...
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Hei jeg snakker av erfaring.. jeg var akkurat som dere... var redd at det skulle gjøre vondt, og redd for at jeg ikke lenger kunne tilfredstille sambo siden hullet ville være større osv... Men var bare litt vondt første gangen, og så gikk det jo kjempefint. Og sambo sa faktisk at jeg var "trangere" nå enn før (sikkert pga at dem sydde Så ikke bekymre dere FOR mye, det går så fint så, ta det med ro, og ha sex når DU føler for det, ikke føl deg presset til å ha sex igjen før du føler deg klar... (beklager om det ble litt "ekkel" info her.. men men... gidder ikke signere med anonym for det :-P Sex er naturlig så ikke noe å skjems for
almyrida24 Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg og grua meg en del, for jeg sydde faktisk en del etter fødselen.. Men det grodde fint, og jeg hadde ingen plager.. Så lysten begynte jo å komme tilbake etter noen uker.. Likevel turte jeg ikke gjøre noe før jeg hadde vert til gu hos lege.. Jeg følte liksom jeg måtte ha "klarsignal" fra legen.. Det er ikke GØY med gu, men veldig greit å få sjekka at alt var grodd fint og sånt.. :-) Det var veldig spesielt, og jeg føler selv at jeg er videre nå, men samboer sier at alt kjennes som før.. Lyder og sånn hender det at det kommer, men ikke ofte, og vi ler bare av det likevel.. :-D Bare å KNIPE KNIPE OG KNIPE!
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 jeg hadde sex 7 uker etter fødsel og jeg gruet meg veldig. Mannen min var klar 2 uker etter fødsel men det var ikke jeg. Han masteeeee og til slutt sa jeg ok og det er jeg glad for. det var ikke noe vondt ( har ikke blitt sydd)...litt rart men ikke vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå