Gullklompane mine Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Alle smekkene jeg har kjøpt revner etterhvert i plasten, nå har jeg bare hullete smekker igjen... Hvor kan jeg få tak i gode smekker??
~sjiraff~ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Må du ha plast smekke da? Vi kjøpte forttesmekker på princess, kjempe fine og bra. Genialt med frotte )
Gullklompane mine Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Ja, jeg må det. Hun søler så fælt, smekkene er gjennomvåte etter hvert måltid. ;-) Det er frottesmekker med plast på baksiden..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kjøpte en hel haug på SparKjøp, og de holdt bra. De jeg kjøpte på Princess var store og fine, men plasten revnet fort. De fra SparKjøp har vi til og med latt andre arve!
Gullemor Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg mener det er på Princess jeg kjøpte mine. Pakke med tre smekker, med plast bakpå. Det er jo noen mnd siden, men kan hende de fortsatt har av samme type. )
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 jeg har frotte smekker som ikke har plast under.. fungerer mye bedre syns jeg.. kjøpte de jeg har på princecc, billige er de oxo og kjempe kule, mange morsomme uttrykk som står på de, hehe...
Gullklompane mine Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 Trekker de ikke vann gjennom?
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 de blir jo våte, men ikke kliss våte lissom.. er nesten som ett håndkle, jeg har ingen problemer her ihvertfall.. men nå søler ikke ella så helt grusomt mye da.. så funker her.. men kan du ikke kjøpe sånne smekker som er av hard plast da? som har sånn "kopp" nederst hvor alt sølet blir samla..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå