Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Skal ha dåp/bryllup om 1.5 mnd og har ikke startet med forberedelsene enda. Hvor skal man starte? Hva må man tenke på?
snartmammapåny Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Kjoler og dresser hvem som skal komme Innbydelser Hva dere skal servere trenger dere serveringshjelp? hvem i så fall lokale Skal det være levende musikk? Fått det på plass så er du iallefall i gang;) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Kjolen blir startet på neste uke. Gjestelisten er klar. Innbydelser skal vi lage selv tenkte vi. Men vet ikke helt i vilket program? (har ordentlig foto skriver) Maten er bestemt Lokale skal vi ordne på mandag. Ikke levende musikk. Men føler at det er så mye vi har glemt her?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Toastmaster Takk for maten-tale Ringer Frisør Transport til og fra kirke/tinghus
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 fotograf blomster lys dekorasjoner aktiviteter ( evt leker utover kvelden) drikke transport frisør sminke program i kirken, hvilke sanger osv undertøy til kjolen morgengave til manne gaveøsnker bryllupsreise duker dekktøy nattmat? Har sikkert glemt masse her..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 å kor kjekkt, det skal vi også ha. vi skal ha det den 28 juli. Har enda ikkje planlagt så mye, har snakket med prest og bestillt lokale. Har ennda ikke peiling hva jeg skal ha på meg, men tror ikke jeg blir kvit brud.(ha ha så her er det ikke noe stress)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Fotograf er i orden. Frisør skal jeg ikke til på den store dagen. Men skal til frisør og klippe/farge håret noen dager føre. Hva er en takk for maten-tale? Hvem skal holde den? Hva trenger man av blomster? HI
Mamsen til Silje Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Vi hadde ikke stort lenger tid på forberedelsene vi heller når vi gifta oss,og vi rakk det fint og alt ble så bra:-) Veldig mange bra tips her,skulle vel være det meste.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Takk for maten-tale er en formell avslutning av middagen der en dere har spurt tar på seg denne oppgaven. Egentlig ganske teit, men da skjønner alle at man kan gå fra bordet og at middagen er ferdig. Blomster: Bukett, pynt i kirken, pynt på bordet, blomst i knapphull til brudgom, mannens forlover og din far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå