Gå til innhold

noen som opplever det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

av og til når gutten min virker til å sove så ser han våken ut,hinler litt med øynene og sjeler. Er dette vanlig når de er små? han er bare 3 uker gammel... derfor lurer jeg på om det er noe galt? Barnelegen hadde vel sett om det var noe spesielt før han slapp oss hjem fra sykehuset? Er litt bekymret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel noe alle barn gjør, og voksne men vi gjør det med lukkede øyne når vi sovner. Det er å rulle med øynene eller å himle med øynene. Det er bare at han er på vei til å sovne. Ingen fare. Nesten litt rart at du aldri har sett dette før.....

Skrevet

når gutten min var helt "fersk" pleide han også å sjele veldig. Spesielt når han var trett. D var visst veldig vanlig og betyr ikke at han sjeler senere i livet. Skal vistnok være musklene i øynene som ikke er trent opp skikkelig enda.

Gratulerer med den lille, forresten.

Skrevet

Tror jeg bare er litt usikker,er jo ikke hver dag man får ett sånt lite nurk så jeg trodde det var vanlig å være litt bekymret... Men skal ikke bekymre meg mer ang det,anonym. Takk for det, og Takk for ett fint svar Mylla,setter pris på at du svarte som du gjorde:)

Skrevet

Er normalt at de himler med øya ja og ser ut som om de er våkne og da hender det visst at noen tar de opp men de kan fortsette å sove lenge. Det er forskjellige faser i søvnen. Stod noe om det i et Bam blad mener jeg det var. Man må spørre for å få svar på ting så fortsett med det,ikke noe som er for dumt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...