Gå til innhold

9 mnd og 19 dager -krabber ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn er 9 mnd og 19 dager, han krabber ikke. han vil bare gå, gå og gå. til ryggen min sier stopp. hvorfor krabber han ikke? er det noe å bekymre seg over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som krabber.

Lukas begynte just å krabbe for noen uker siden og nå er han 11 mnd.

Jeg syns du skal ta en tlf til hs bare for å betrygge deg selv, selv om jeg tror det ikke er noe å bekymre seg over :)

Skrevet

Åler han seg fremover, eller ligger han helt stille på gulvet? Krabbe på alle 4 er det mange som ikke gjør, så hvis han beveger seg fremover, trenger du ikke bekymre deg. Kjenner mange babyer som nå kan gå, men som aldri krabbet. Men synes han bør vise interesse for å komme seg fremover på gulvet i den alderen.

Skrevet

Jeg hadde ikke vært bekymret. Det er så forskjellig! Jenta mi har akkurat begynt å krabbe. Hun er elleve mnd:) Hørte om en gutt som ikke gikk enda...han var 19 mnd! Og hs Nina Misvær (ho på tv2 :)), sa at det var ingen grunn til bekymring. Noen er litt senere ute med å komme seg frem. Men er du veldig urolig for dette, hadde jeg jo ringt hs og spurt. Men Prøv å ikke tenk på det. Kan være han synes det er vel så greit å komme seg frem ved hjelp av dine hender;)

Skrevet

Minsten her i huset begynte ikke å krabbe før han var 11 mnd, da hadde han åla seg rundt fra han var 6 mnd... Tror ikke du trenger å bekymre deg jeg heller=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...