Gå til innhold

Ut på byen og baby på rundt 2 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du HI har da ingenting med når andre tar seg en fest å gjøre vel??

Tror du babyen blir lei seg fordi mamma er borte f.eks.?

Hadde ikke nølt ett sekund engang på å ta meg en tur ut om pappaen var hjemme, eller mormor passa, hun har da oppdratt meg og mine søsken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lange barnet tar flaske og er i trygg varetekt så får all del hvis man har lyst og ork så kan man da ta seg en tur ut. Jeg på min side orker ikke, men har kost meg ute i hagestua med et glass vin eller øl et par fine sommerkvelder. Og i helga var vi på hytta, da ble det et glass vin mens jeg satt i stampen og "koka" meg :-D Da satt besteforeldra "barnevakt" oppi i hytta et par timer.

Skrevet

jeg var ute og spiste middag, drakk vin og til og med en liten tur på byen da babyen var 4 uker jeg..!! Skikkelig BAD mamma jeg da... *himler med øynene* -kan ikke folk bry nesa si med egne ting??

Skrevet

Tror det er mye misunnelse ute å går... Nesten så man skulle tro at babyer får traumer av at mamman er borte noen timer... Så lenge de får mat, tørr bleie og kos så klarer de seg fint uten mor noen timer...

Jeg kunne trygt overlatt minsta til mamma en natt nå hvis jeg hadde ønska det selv...men venter en stund til siden hun fortsatt har puppen på natta.. Men når hun begynner å sove hele natta så skal besteforeldra få lov å være barnevakt over natta en og annen gang ja.

Skrevet

Erligtalt når folk går på by`n det legger jeg meg ikke oppi , mulig denne jenta trenger å komme seg litt ut være med venner . Det gjør henne i allefall ikke til noe dårlig mor men heller deg til en dømmende skravle kjærring..

Du for kose deg hjemme ..kjøp deg kikkert så kan du jo se hva naboen gjør:)

Skrevet

Gjør vel ikke noe det? Om hun er en fornuftig oppegående dame, fester hun nok med måte. Er jo deilig å få seg en liten luftetur etter 9 mnd gravid og 2 mnd amming og sånn. Man kan pumpe melk på forhånd og man MÅ ikke drikke seg full selv om man er ute og drikker litt og koser seg. Ser ikke problemet med det jeg så lenge ikke vedkommende ikke har en passende barnevakt, drikker seg snydens, ammer i fylla og håndterer barnet i fylla...skrekkscenario.

Skrevet

Å herregud. Selvfølgelig kan man ta en tur ut på byen noen timer selv om man har baby på 2 mnd??? Noe galt i det da??

Verden er blitt skrudd...Jøss. Kan ikke gjøre noe i dette landet før andre seg det som negativt på en eller annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...