Gå til innhold

Når kan vi gi vann? Hun er 8 uker nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg full ammer, men er redd hun ikke får i seg nok væske i denne varmen. Skal man prøve med litt kokt vann eller bare fortsette som jeg har gjort med å gi henne mat litt oftere? Hun tar flaske fint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendig å gi vann. Morsmelk er den beste tørstedrikken. Sørg for å drikk mye selv, og legg hun litt oftere til. Du trenger ikke å la hun ligge så lenge hver gang, for det er jo kun den tynne "tørsteslukker" melken hun skal ha. Den kommer jo i starten. Tror ikke man skal gi vann før de er ca 6 mnd - før det kan det være vannet fortrenger den næringsrike melken

Skrevet

Fint! Da fortsetter jeg som jeg gjør nå..

Takk for svar!

Skrevet

Jeg fikk vite hos legen i dag at jeg godt kan gi kokt vann til min lille gutt på 7 uker. Har ikke prøvd ennå, men jeg tenker også på om han får i seg nok væske i varmen.

Skrevet

Man kan gi vann til babyer fra de er nyfødt, men man må koke vannet frem til de er ca 6mnd. Jenta mi har fått vann lenge, bare som en trøst når melka ikke har vært tilgjengelig med en gang...

Skrevet

Bare for å ha sagt det så sa jordmødrene til meg på føden, at jeg kunne gi lunket vann til babyen.. Rett fra springen..! Jeg hadde ikke melk, så han fikk ingenting, og da sa de at jeg kunne gi litt lunket vann fra springen i et medisinbeger.. MEN jeg har kokt vannet helt til han var 7 mnd jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...