Gå til innhold

Hvordan går det med alle "kjentfolk" her inne? Attpåklatt? Elendig mamma? Snuuuppa og lillesnupp? etc... :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lenge siden vi har hatt internett. Her går det bare bra, Oda er 9 mnd idag. :-) Om 4 uker drar vi til Portugal... det blir godt, men litt skummelt - skal til Algarvekysten. Gjett om vi kommer til å passe EKSTRA godt på lillefrøkna!

Ellers, vi har enda ingen tenner i hus. Hun åler seg rundt på gulvet, tror hun klekker krype-gåten om ikke så innmari lenge, er veldig høylydt og blid. Får enda pupp en gang om natta.... Spiser som en hest. Er snart 10kg og knapt 70cm :D

Må bare ønske dere gooood sommer om jeg ikke får vært innom her så mye, vi holder på å flytte - har ikke internett for tia :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmen en etterlysning! Så kos:)

Her er alt bra, sol, sommer, hagearbeid osv, har ikke tid til dib lenger... Gratulerer med dagen Oda! Tenk så fort tiden går... Ser du og vesla mi følger hverandre i størrelsen enda. Andrea er hvertfall 68 cm og passert 9 kg for en stund siden. God og rund ja. Men nå har hun ikke tid til å spise, vil heller klatre på mamma, klatre i sengen, på sofaen, øve på å gå (men ikke krabbe, akkurat som sin far...) Ellers skravler hun like mye som sin mor, jodler og skriker! Hun liker godt å være sammen med andre babyer, så tror hun vil trives i bhg. Etter hele 3!!! nattavvenninger måtte vi gi opp for en stund siden, men nå har hun faktisk sovet rundt 3 netter igjen ( nytt soveskinn, varme netter og nesten ikke klær på, aner ikke om noen av disse har hatt noe å si...)

Puppen er fremdeles i bruk, men også flaske, og det er herlig! Endelig har jeg slått meg til ro med at litt flaske er ok!

Portugal sier du? Hold av plass i kofferten til meg og vesla, vi blir nemlig med:)

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, du passer nok godt på henne uansett tenker jeg. Hvis vi ikke prates mer på en stund (det har jo ikke blitt såååååå ofte lenger gitt..), så må dere ha en riktig god sommer!!

Klem fra oss:)

Skrevet

gubban,ætterlyst!!! ENDELIG=0)

vært fraværende noen dager jeg også.9mnd ja =) store er nurkene våre blitt.å jeg syns tia går for fort....

her er det enda en liten latsabb i hus.

men litt gjør han da.ruller dit han vil,begynt å få knærne opp,og rompa med =) ligger ikke stille på stellebordet lengre..måtte skifte på gulvet i dag...i senga finner jeg han alle veier.så nå er bunnen helt ned.vil ikke finne han i gulvet nei,hehe."prater" mye,og hermer lyder og ord."næ,ja,heia" er noen av di jeg har fått med meg nå.er,eller var blid og god....nå er han mitt lille monster,hehe.hyler og hyler,gnikker og klager,hele dagen,,,å nekter å sove.40min på en hel dag har vært pers siste dagene...virker som om senga er farlig for tiden...sovner i vogna,hvis den beveges hele tiden.men hærligheta varer ikke lenge...

så jeg tror at det snart kommer en tann,den første...!! håper han ikke holder på slik hver gang en tann skal komme ut......(sukkh) ;o)

måtte gi paraset i kveld for å roe han.skreik seg helt ut stakkarn.men nå sover han,og er mammas lille gogutt igjen ;o)

skal ikke på kontroll før neste mnd vi da.men han var 9750 på 8mnd,og 71,5cm.så han er vel runda 10kg nå.

ha en fin sommer du å da.å lykke til med flyttinga!!

håper du snart er innom igjen.

har savna skravlinga fra bim gjengen jeg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...