Gå til innhold

Hjelp. Har oppbevart crinonen i over 25 grader. Kan jeg bruke den?

Gjest

Anbefalte innlegg

Har helt glemt av at det sto at den skal oppbevares i høyst 25 grader jeg. Og jeg som bruker å være så nøye med å følge pakkningsvedelgget. Tror det har vært opp i mot 27-30 grader her inne jeg.

Kan jeg fortsette å bruke den? De har den ikke her hvor jeg bor, så den må bestilles. Men kan kjøre 10 mil til et sted der de har dem. Tror dere det er nødvendig?

Fortsetter under...

når begynte du å bruke crinone? hvilken uke av svangerskapet? Tar du hver dag? Jeg tar hver dag, begynte jo litt sent jeg da, i uke 6 (begynte igår) har du fått beskjed om å trappe ned sakte? Er så livredd for å gjøre noe galt her jeg nå...

Prata med ei på apoteket, som skulle ringe leverandøren eller grossisten for å høre. FIkk til svar at jeg burde/kunne begynne på en ny pakke, ettersom de har stått opp i mot 30 grader i flere dager.

vimsa: Jeg tar en hver dag ja. Hver morgen når jeg står opp. Jeg har ikke fått noen beskjed om hvordan jeg skal trappe ned eller slutte. Får beskjed om det når den tiden kommer. :o) Hvis jeg ikke tar feil, skal jeg fortsette med det til ca. uke 12.

Du helt sikkert ikke noe galt. Gjør som du fikk beskjed om du. Lurer du på noe, er det bedre å ringe å spørre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...