Gå til innhold

kan noen lese dette og hjelpe litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg nettopp vært på badet... og vekta har gått over et tall den har nærmet seg lenge, men aldri passert.

Men nå har den altså det....

Tallet er kanskje ikke så høyt, men jeg liker ikke hvordan jeg har forandret meg/lagt på meg... liker ikke den formen/magen jeg har fått.

tallet er 50.... det er ikke mye, nei, men jeg som i all tid har vært ca 5 kg under, liker det ikke... og jeg er ikke særlig høy heller.

men hvordan skal jeg klare å snike seg litt under 50 da??

jeg eier ikke selvdisiplin..

jeg stapper i meg snop hver dag

jeg spiser lite frukt

jeg drikker veske, men ikke mye vann

jeg trener ikke

spiser kanskje mer enn det jeg bør til middag/foreninger og sånn -fordi det bare er såååå godt!

jeg kan sikkert gjøre en liten endring i hver av disse punktene, men jeg klarer ikke/klarer ikke å la være...

Enten det er et push jeg trenger eller en oppskrift på å ta seg i nakken å gjøre noe...

evt om sånne pulvergreier kan være noe? (vet ikke om jeg "tør" kjøpe meg sånne engang, de i butikken tror vel jeg skal slanke av meg 20....)

Jeg kan nok aldri klare å telle kalorier på hvor mye jeg spiser og sånn...

Noen som har noen hjelpende ord til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tør jeg spørre hvor høy du er?

Skrevet

Jeg synes du skal gå inn på "slankedebatten" her, eller hva den heter, og få noen gode råd. Du kan sikkert finne noe bedre enn en pulverkur . Lykke til :o)

Skrevet

ja det måtte jo komme...

156.......

Skrevet

og så vil jeg være anonym, det kan jeg ikke der...

Skrevet

Hvis du vil være anonym på slankedebatten, kan du skifte nick for anledningen. Sikkert mange gode råd å få der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...