Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt stress å skrive med deg midt i en tråd...

Jeg er klar for å finne på whatever! Men det hadde kanskje vært best å vært hjemme hos deg f.eks. siden våre babyer blir litt utålmodige på cafe? Eller noe annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne det:)

Har forresten fått fikset meg blomsterbed og greier så det begynner å se ålreit ut her også!

Tenkte jeg skulle stikke på Brio og kjøpe det babybassenget med tak over til uken slik at Embla får kjølt seg ned litt. Så da putter vi begge oppi der også lager vi noen alkofrie daiquris;) Hihi... Anne glemte nemlig igjen jordbærene sine hos meg;)

Sporty du har vært forresten, som har gått så lange turer, også i dette været!

Skrevet

Har jo ikke hatt noe annet å gjøre! Og Nikolai har vært så sur og grinete når vi har vært inne, så jeg hadde ikke så mye valg;) Ø har i tillegg jobbet masse overtid denne uken og det er tydelig at Nikolai syns det er kjedelig med bare mamma...

Jeg er i asker i helgen for vi skal nemlig ut å party i oslo i morgen. Men det frister egentlig ikke så veldig...

Skrevet

Jeg vil på paaaartiiiii!

Skal neste helg jeg da, bryllup. Og 2x familiefest helgen etter...

Disse gutta jobber alt for mye. Sukk...

Dere skal ikke på vannkrigen i Frognerparken?! *fnise*

Skrevet

Vannkrigen? Ikke hørt om...

Vi skal på fest hos broren til Ø i grunerløkka...

Familiefest er jo kos! Og bryllup er kos! Men spørsmålet er om du kan drikke?

Skrevet

Grunerløkka, oooh, det er deilig der om sommeren! Får feriefeeling når jeg drar dit:)

Familiefesten er jeg litt usikker på om jeg kan drikke, da skal jeg jo ha med meg lillemor. Men bryllupet er det bare å kjøre på. Embla skal til svigersøs og være der til leggetid dagen etter:) Deilig for meg!

Du skal vel drikke i morgen du?

Skrevet

Ja JEG skal drikke, fordi JEG vet nemlig at det ikke er en pudding i magen...

DU derimot...

Skrevet

JEg har VONDT i magen, ikke barn i magen. (sier vi...)

Tenkte faktisk å teste til uken, ikke fordi jeg har vondt men fordi jeg plutselig har fått tilbake den lite lekre pølsa rundt livet. Lagt på meg masse på notime!

Og sier testen att neida, så blir det boblevann og andre godsaker på meg:)

Skrevet

Jepp, jeg har fått med meg dine mistanker;)

Håper for din del at det er noe der, men buuuhuuuu for meg:( 9mnd før vi kan party igjen (egoistisk, jeg?)

Skrevet

Hehe, jeg er dreven alkofrifester jeg asså!

Mage er da ingen hindring for å ha det gøy!

(var nemlig på byen den dagen jeg hadde termin sist:p hehe)

Skrevet

Ha ha du er ikke god da;) Jeg var helt menneskesky da jeg gikk gravid, særlig på slutten. Men du er jo Tillab og da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...