Gå til innhold

Hei, til dere som kjenner liv, har pappaene kjent spark enda? Litt tidlig enda...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 4.gangs fødende. Har derfor kjent liv tidlig, uke 12 selv. Har selv kjent liv utenpå 2 ganger, spark, er i uke 18 nå første gang i uke 16. Pappan har ikke kjent enda.........Han prøvde i sted men kunne kanskje kjenne litt orming inni der...........

Tror det er vanlig at han ikke kjenner så mye før uke 20......

Jeg er førstegnangs og har kjent regelmessig liv siden jeg var 14+ et el annet=)hehe... er nå i uke 18+4 og pappaen har kjent liv i to uker ca=) kjempe stas:) trur det ligger en fotballsparker inni der =)

Når pappaen kommer med de gode varme hendene sine så blir visst både jeg og baby helt salige, for da blir det heeelt rolig der inne. Merkelig, men sånn var det sist også. Men jeg kjenner jo spark utenpå selv og av og til vises det også... :-)

Hei hei :) I går kveld når jeg la meg, kjente jeg liv for første gang:) Jeg la hånda på magen og kjente jevnlige spark!! :)) Det var en ubeskrivelig følelse. Måtte vekke pappaen, og han kunne også kjenne det:) Det var veldig stas. Er i uke 18. Våknet flere ganger i natt fordi nurket vårt sparket.... Det er vårt første barn, og utrolig moro å kjenne liv:))

Annonse

Pappapn kjente et lite dunk for noen dager siden....Minstejenta kjente det i går ettermiddag. Jeg kjenner hver dag på utsiden nå,men ikke så mye om morningen, midt på dagen. Mest ettermiddag og litt kveld. For 2 dager siden kjente jeg den lille hikket. Det er små rytmiske bevegelser som blir som dunk dunk dunk ca 10 ganger.

Har jo 3 jenter fra før og jeg tenkte med en gang......¨åååååååååååå nå hikkern der inne. Sånn var det ja!!!

Gøy. Alt er så inderlig fantastisk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...