Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 jeg hadde ikke gjort det, men du kan jo smake på den.. blir fort sur!
snartmammapåny Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg slår det alltid ut etter en time dersom han ikke drikker opp. Melken begynner å skille seg og blir fort sur.
Mikroline Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Nei, det ville jeg ikke gjort, særlig ikke når det er så varmt som nå.
snartmammapåny Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 så nå at det var mm og ikke mme;) Har hørt at mm kan stå i noen timer i romtemp. men er jo fryktelig varmt nå da.. Du må nesten se det ann på melken om den er grei eller dårlig..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Takk for svar, jeg kasta melka! Det er forresten ikke særlig varmt her i nordnorge idag ;P hehe
Blomman Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 fersk nyutpumpet mm holder i opptil 8 t før det utvikles farlige bakterier pga av antistoffene. Så om den ikke rsur kan man gi melk som har stått i romtemp så lenge - se ammehejelpen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå